henkgroote.reismee.nl

foto,s terug verhalen weg

Goedenavond, Na contact te hebben gehad met reismee hebben ze de foto,s weer kunnen herstellen maar de verhalen(wat voor mij ook jammer is want ik keek nog wel eens terug) en de emailadressen van de mensen die mij volgden buiten facebook om zijn weg . Ik zal proberen dit weekend een update te plaatsen . Heb excuses gehad van reismee en mag 5000 gratis foto,s plaatsen . Ze hebben hun best gedaan maar deze storing lag bij een ander waar zij weer afhankelijk van waren . Het is niet anders. Tot binnenkort, Henk

Reacties

Reacties

joop

Ach Henk foto's spreken soms boekdelen,er is in ieder geval nog iets over.

geert

mooi henk zoo zie je nog waar je mee bezig bent en sterkte in dat mooie land gr uit tiendeveen

Roelof

Henk,
Mooi K dat de verhalen allemaal weg zijn, ook de link werkte bij mij niet meer. We wachten op nieuwe verhalen en info.

geert schonewille

Moi henk alles nog goet daar sterkte met het land het weer is goed en veel pluzier gr uit tiendeveen moi schogroote@ziggo.nl

bianca

Vandaar dat het zo stil was vanaf die kant...(gelukkig hebben we de foto,s nog)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!